Måndag och jag är helt slut ! ;)

Ja sikken morgon/dag !!! Herre ! Jo har mått hyfsat bra hela helgen. Kräkts ca 3 ggr allt som allt. Och när jag åkte hemifrån imorse så kändes det helt ok men så fort jag stannade på mitt favvoställe Hedens parkering så kom det enormt mycket vätska- ja just det. Äter ju inte frukost förrsen 06.00 så vatten va det här !! Sen hade nykeln till kylarna slarvats bort av helg personalen så jag fick vänta typ 15 min på morgan för att kunna ordna detta !
Vi blev givitvis sena och stressade som bara den. Jag har också blivit smått sjuk så kunde inte riktigt ge 100% idag :/ Sen när vi va klara och vi skulle sätta oss ner för att äta lite frukost i lugn och ro,nä tro fan att brandalarmet ska gå från hotellet så det blev stans liv !!! Hale bale (steff) va jobbigt !!
Ingen fattade nånting och därför gjordes ju ingenting åt det heller...Så vi lyssnade på oljudet ca 10-15 min innan brandkåren dök upp och självklart "falskt alarm" JIPPI !!!! Inte nog med det så hände detta 3 ggr imon en timme !!!!
Så min dag va förstörd grinig som bara den och fick springa på toa för mina speciella "besök" där... Som sagt jobbigt måndag !
 
Fick iaf ledig från lunchen och åkte direkt och fixade dom sista julklapparna och har suttit nu i 2 timmar och slått in alla 17 PAKETEN !!! Hjälp ! Stor släkt mycket klappar... :) Men skoj det :D Så nu är det äntligen färdigt och fått städat undan lite här hemma med.

Har äntligen fått träffa min underbara Elice med. Blev tyvärr inget hos Carro för det blev så sent så jag somnade :/ Dumma mig ! Men i lördags fick jag ha myskväll med Elice och min andra familj,familjen Timberg :D Lite julklapsutdelning eftersom Elice åker hem igen och inte är här på julafton :(  Men va otroligt kul att träffa henne igen ! Känns som evigheter sen men ändå är det som vanligt när vi ses :D Så det ska vara !!! ♥ Love you !

Snart julafton !!! :D:D yeaaaaaaah :) Blir som ett litet barn igen tycker det är så kul ! Speciellt på kvällen när släkten Tajkon träffas och ska fira tillsammans... Massa mat,julklappsleken,kalle anka och alkohol (inte för min del då så klart! ) Men så roligt ! Tyvärr så ska jag och Kim inte fira ihop just på julafton. Han va med mig förra året och iår så tycker jag att han får hälsa på sin lilla sida på hisingen och vara med sin familj :) Sen kanske han kommer förbi på kvällen iof ? :D Men juldagen har vi ihop under morgonen iaf,sen ska han iväg med "grabbarna" och jag hoppas på att få träffa Alexandra Frankieee,oh så länge sen vi umgicks själva !! Så ska bli mysigt. Sen annandag jul ska vi få ihop båda våra familjer hemma hos Kims föräldrar då det blir lite fest och spelkväll :)) Så julhelgen blir riktigt bra och "familjig" som jag vill ha den ;)



Får nog ringa tandläkarn igen. Känns inte riktigt som det borde i en tand :/ Lagat ? Yeah right !? Ont,ont,ont...



SNART THAILAND !!!! 45 dagar kvar !

Ha det kalas så hörs vi nog innan jul ! Saknar fisen får jag allt slänga in !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0