Julhelgen

Tjooo alla glada !

Hoppas eran Jul har varit precis som ni förväntat er :) Älskar julen och är på nåt sätt en helig helg med massa go mat,släkt och vänner och massa paket :D

Tyvärr blev jag även sjuk redan på onsdagen förra veckan men försökte ändå hålla humöret uppe under julafton. Va hemma hos moster med hela släkten (nästan) och åt så mkt go mat,lekte lekar och öppnade julklappar. Blev en lång dag men hade så mysigt ! Sov hos mamma natten till juldagen och låg mest i soffan och försökte bli kry :) Blev iof stor buffé frukost med mamma,syster,moster,bror och hans "vän" Johanna :) Trevligt !
På kvällen blev det mat hos mormor och ytterligare en gång va en del av den vanliga delen av släkten samlad. Mmmm va så sjukt go mat,mormor kan hon ! Sen blev det hem och har sedan dess legat. Haft sjukt ont i öronen,nästan rinner som om den fick betalt för det och halsmandlarna är svullna IGEN !!! Jippi!!! Så kul har vi det här hemma :P


Hoppas innerligt att jag mår lite bättre inför nyår då jag absolut vill träffa vännerna och fira in det nya året tillsammans med dom ! Blir inte direkt nåt festande men vem har sagt att man inte har skoj utan alkohol ?? Så slipper man ju bakfyllan dagen efter med jue ;)


Se där ja..lite smått "tråkig" uppdatering om vad sjuka jag har haft för mig ! :D



GOD FORTSÄTTNING OCH GOTT NYTT ÅR !!!!! Massa kramar från mig,kim och lillen i magen :)




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Försök att ha så kul du bara kan imon, ja hade inte super kul när ja va med Milo men har ialf ett fint minne av 08 då ja o Per firade den hemma hos Johan!

Gott nytt år o hoppas att du mår bättre! Kram Nadi

2009-12-30 @ 21:08:39
Postat av: Anonym

Tack darling,ska allt försöka det :) vilat ut ordentligt nu så jag orkar några timmar iaf ;)



Hoppas ni också får en bra nyår !! Puss och kram !

2009-12-31 @ 12:35:24
URL: http://alexandriita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0