vad ska man säga?

"hej,vi ses typ ca 1 gång varannan månad,men är absolut BÄSTA kompisar"---SUCK!!!
Jag blir så less...seriöst..flytta härifrån??? hoppa all dramatik,svartsjuka,avundsjuka,falskhet???? JA TACK!

Vet inte vad jag ska säga,va man än gör eller säger så blir det alltid fel om jag blir återigen det "svarta fåret"
Känner en fruktansvärt besvikelse och ledsamhet,som jag inte alls kännt på väldigt länge (vill seriöst bara härifrån)
Bära på hemligeheter och skitsnack från alla möljiga håll är inte alls kul eller lätt!!! hur det än blir så blir antigen du eller den andra ledsen och sviken....


Och det här med vänner...Klickar man så klickar man!!! går absolut inte att bygga fram nån vänskap eller kärlek om man inte känner redan från början att det kommer funka...!! Inte så lyckat att leta "nya" kompisar heller!! va menas med det? att skita i sina "gamla" kompisar bara för att få plats med nya?? ohhhh så mkt jag vill få sagt men kommer väl få kramp i fingrarna...men som alla säger "
det löser sig......nog!"


Har varit hos Steff i Svinesund i några dagar-varit kanon mysigt! kollat lite hur hon jobbar suttit och solat sen hjälpt till lite med :) Skojat med Daisy har mna också-sikken hund :)) sen på kvällarna har det blivit chili cheese från" BK" och lite godis från "Godisfabriken"  och nån mysig film tills man somnat! länge sen jag kände mig så avslappnad...skönt!

Jag slappar ute på gården :)

Steff räknar ut priser :)

Vi va hemma igår (lördag) runt 18.00 tiden och åkte direkt till Steff och släppte av all packning och begav oss hem till mig!
Duschade och fixa oss klara,sen tog vi fram mig än så länge oanvända mixer som vi gjorde Strawberry Daquari med och jisses va kalas i bollen vi blev...EFTER 2 ST!! haha jag kan då blanda drinkar när plånboken ser tom ut och gott va det!! :))
Stannade i några timmar sen begav vi oss mot Jimmy "flojdan" och partade vidare tills sängen ropade!! trevlig kväll :)


 den osminkade sanningen       Allvarliga jag :P                                                                Party!!!



puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0