Tjockisar!!

I torsdags va jag,steff och fia ute på galens girls night! hade riktigt skoj!! sen mot slutet mötte vi upp våra män som hade slått sig ner på diamond dogs... Steff och jag började kvällen hemma hos mig!
Gjorde oss iordning,drack lite gott och mötte upp fia vid "chez" runt halv 9.tog oss en drink och drog vidare till "viktoria" där vi verkligen ville sitta på uteserveringen så vi fick beställa in lite nachos och lökringar,MUMS- så gott det va! 
Träffade Filippa,carro och en grymt söt tjej vid namn sara på samma ställe :) när klockan drog iväg så ville vi spana in "parken"  gammla "harrys" vilket jag älskade innan,men va inte alls som förr,för mkt "inne" ställe om man säger så...så vi tröttnade ganska fort och gick då till daimond som ligger tvärs över gatan :P

Himla trevlig kväll iaf :)

Så igår.jisses vilket tjockis dag vi hade...Hämta fia och steff runt 17,åkte direkt till åbys pizzeria-(bakfulla som vi va!! )och beställde pizza :) sen åkte jag coh fia och hyrde filmer medans steff togs sig en liten vilopaus :)) köpte massa godis,chips och dip,vindruvor och saft :)) såååå gott!!! haha blev fruktansvärt mätt mot kvällens slut,nästan så man mådde illa :P men men GOTT va det :P
Thats us!! haha :P



Nä,nu ska jag titta klart "lilla huset på prärien" sikken serie-den följde man för många år sen ;O vänta på att steffi ska vakna så vi kan äta go frukost (jag och maaaat vettu) harregud! haha!

Ha det kalas!! puss och klam!



Kommentarer
Postat av: ida

tjockisdagar är ju undeeeerbaart:D

2009-08-05 @ 00:35:28
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

ohhh jaaa!!! :)

2009-08-06 @ 17:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0