thoughts...

Humm..inte lätt att alltid veta in eller ut.

Jag är grymt förvirrad-fast ingentligen inte. Allt är ganska lätt men man gör det alltid svårare än vad det behöver vara.... låter det vettigt?! :/

Jaja,jobbat helgen vilket gått kalas. Mår mycket bättre nu än förra veckan! :) Och imorgon är jag tillbaks på Mornington,vilket jag faktiskt har saknat. Känner mig ganska hemma där och trvis som fisken i vattnet :) weeeii*


Och imorgon kommer Steff tillbaks till Gbg med. Hon har iof bara varit borta ons-sön men känns alltid lika kul när hon kommer hem, haha :P Vi ska träffas imorgon efter jobbet runt 12.00 så ska jag klippa både henne och Ebba, spännande!! Blir nog kanon som alltid ( har mycket bra självförtroende)






Ohh nu kan jag inte släppa tanken på att i februari är jag i thaibaj!! Längtar sjukt mycket! :)


Kim har varit lite bråkig med mig i veckan också vilket jag verkligen inte gillar! Men alla säger väl att normala par bråkar så får tro på det?!  ♥



Ha de!!



Kommentarer
Postat av: ida

vi måste tro på de där sista, annars ligger våra två förhållanden på hal is hahaha..:D

2009-08-31 @ 01:40:21
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: alexandra

ja jag tror massor!!! haha det är faktiskt redan bättre och känns bättre :)) alla måste få bråka ibland :P haha LOVE!

2009-08-31 @ 15:14:55
URL: http://alexandriita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0