ska det vara så?

Känns urlöjligt! vi pratar genom våran egen blogg hela tiden! nu i efterhand förstår jag inte varför vi inte bara kan va?! har vi gjort varann nåt? skadat varann? sagt nåt riktigt elakt till varann? inte vad jag vet iaf.känns tråkigt att det ska behöva vara såhär...ändå har vi försökt prata så många ggr :( du pikar mig,jag pikar dig... :(

jag kanske ska börja lita mer på folk...kanske mer på dig? att du faktiskt inte vill nåt annat än att vara vänner?
Det är jag och min tjocka skalle som alltid ska se det negativa före det posetiva...Vi har massa gemensamma vänner som känner likadant! varför kan inte alla bara komma överrens? :S
Jag vet att du vet att jag har känt på ett visst sätt innan,men håller helt på att byta ut den känslan-Mer till det posetiva!
Värdesätter mina vänner till tusen och man borde ha öppet sinne när det gäller allt och alla! vill inte ha det stelt och tyst när vi ses...varför behövde det ens vara så från början? jo för att du hatade mig innan du ens visste vem jag var?? vilket inte va så konstigt!! så säger inget om det! hade vi träffats under andra omständigheter så hade det inte alls
utvecklats till samma sak!!




Usch tänker för mkt!!
måste verkligen sätta igång jobbskallen igen denna vecka nu när man har sin första arbetsdag imorgon :) ska bli kul! har alltså 2 jobb nu för tillfället.Extra jobb på ett hotell där jag serverar frukostbuffé tror jag och sen tillbaks på donken vilket va mitt gammla jobb sen 5 år tillbaks.Så ser fram emot att bli aktiv igen weeiii** :))

Kim <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0