Sjukling!

Ja då är det tredje dagen man ligger i sängen och försöker friska till...I tisdags va jag och stor shoppade på apoteket,behöver alla mediciner jag kan få. Är så tråkigt att ligga sjuk speciellt nu när man kommit igång och börjat jobba igen,så blir man sjuk andra veckan,känns väl sådär :( men men börjar känna mig bättre så förhoppningsvis kan jag jobba helgen.Lyckas alltid bli dålig MINST 2 ggr i halvåret,då menar jag riktigt dålig...för 2 månader sen hade jag bihålsinflammation :( snacka om dåligt immunförsvar :P


Jag har lite roliga nyheter med juee :))

Fick bokat Thailands resan igår med,allt klart och betalt  :))) Så nu åker hela släkten ner till min morbrors och Pias hus i början av februari,ska bli så kul!
Vet ju med sig att jag kommer jobba ihöl mig för att få ihop bra med fick pengar med så kommer kännas bra när man sitter i värmen med en go drink i handen :) Ohh ja!!! ;)
Tyvärr kunde inte älskling hänga med eftersom han inte har några mer semeterdagar att ta ut så det blir jag med hela tjocka släkten i nästan 3 veckor :) Kommer bli grymt skoj ändå hoppas jag!!! :)))

Längtar!!!!!

So long...Ciao!!

Kommentarer
Postat av: Grynet - 19 år och snart mamma

haha tack :) Nä jag känner mig lite som mumin-mamman mellan varven :P

Kram!

2009-08-27 @ 18:25:11
URL: http://grynis.blogg.se/
Postat av: ida

kommer bli sjukt nice, tror vi ska boka imon med. Hoppas jag får ledigt bara haha.

2009-08-28 @ 01:21:33
URL: http://idaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0