Myskväll :)

Ikväll har vi varit på bio :) Kim ringde mig i onsdags och frågade om vi skulle ta oss en titt på nya filmen "sommarn med Göran"-(som va grymt bra!!) och jag tänkte ja visst,varför inte?
Filmen började 21.30 och när vi kom fram hade han varit så söt och köpt VIP-biljetter så vi fick gå in i en lounge innan filmen och äta lite snacks och dricka gott,sen plocka på oss popcorn och dricka. Fanns ca 35 platser i biografen men otroligt sköna stora fotöljer,hale bale va sköna dom va :)) Man kände sig lite extra speciell när man satt där ;)
Kim-Du kan verkligen suprisa ibland lite spontant,älskar dig!


Bakis mys!

På tal om annat så har jag ju skaffat mig två jobb,helgjobb på mitt gamla jobb MCD och ny fått FAST tjänst som frukost värdinna Mån-Tors 05.00-11.30 varje vecka!
Oh är så glad. Morgan (chefen va så nöjd med mig att han ville ha mig där nu eftersom en annan tjej sagt upp sig) känns bra att man visat framfötterna!  Gå från sjukskriven utan hopp till 2 jobb på en månad känns himla bra! :)

Party väntar imorgon med,äntligen fått mina försäkringspengar så överlever till nästa lön,jippi!!! Hoppas Steff kan stanna hemma så det blir extra kul! Annars blir det firande för Fanny som fyller stort! :)

Nä jobb imorgon så ska dra mig till sängen...
Tack för ikväll älskling! <3

Kommentarer
Postat av: Grynet - 19 år och snart mamma

Okej, hehe tack :)

Jo det är bra, själv då? :)

Kram

2009-08-22 @ 11:39:51
URL: http://grynis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja man får ju chansa så får vi se hur rätt jag har ;) haha...allt är bara bra här!! ser man er snart i gbg kanske?? kramar

2009-08-23 @ 10:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0