kärlek <3

Kim- Vi har nu varit tillsammans i snart 1 år och 3 månader ! !  Fast det känns som det va igår vi träffades första gången uppe i hösgbo på "ängen" då du gav mig den där speciella blicken..(som sa ungefär "nämen va är det där för mumsbit")
Vi har haft våra upp och nergångar men som vi klarat oss igenom och jag tror absolut att det värsta är över :)
Har aldrig träffat nån som fått mig känna mig så trygg och älskad-trots att vi är väldigt olika så funkar det mesta ! !
Ca 3 månader har vi bott ihop under samma tak och ångrar inte det beslutet.Om vi skulle vara ovänner för nåt så känner du mig så väl att du alltid ber om ursäkt eller tar första steget och får mig att skratta (även om det inte är du som gjort fel) och det älskar jag dig för,att vi känner varann så väl..vet allt om varandras bakgrunder och accepterar det som varit !
Jag hoppas att det kommer vara vi för alltid !
Jag och du,du och jag !


Finns inget bättre än kärlek till sin familj,släkt,vänner och sin partner!


Tack Mamma för att du finns !




Kommentarer
Postat av: Evelina

hur har jag lyckats undangå att du bloggar? här haru en ny stammis. hoppas allt är bra med dig, bighead!

2009-08-18 @ 20:51:40
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/
Postat av: ida

ååh jag blir så glad när du e glad, och ledsen när du e ledsen. och nu blir jag så lycklig när du e så lycklig. jag finns alltid för dig ska du veta. du e bäst! å du å kim e fina ihop!

2009-08-20 @ 12:25:32
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: alexandra

haha evve din mupp!! haha ja jag bloggar :P du med ser jag haha,smallhead! ;)

2009-08-21 @ 16:17:27
Postat av: alexandra

du vet att jag känner exakt likadant när du ärglad,ledsen eller lycklig!!! finns här för dig med <3<3 ALLTID! puss favvokusse

2009-08-21 @ 16:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0