Bilen bara går och går...

TJOHO!!!!!

I helgen va jag hos älskade Emily och Emil i mellerud fredag-söndag!! Hade så mysigt!! Kom runt 17.00 tiden på fredag eftermiddag,då va det helt blå himmel och himlans varmt...vi satte på grillen och spelade lite krocket och jag vann!!! haha :P
Kvällen slutade med lite kortspel och massa gott vin och sällskap från Emils syster och hennes man :)

På lördags morgonen va det fullt ståhåå,vaknade runt 10.00 och åkte till ett mysigt litet ställe vid namn "Hamrane" där vi åt frukost :) varmt nybakat bröd och riven ost,marmelad med kaffe :) såå gott!! hihi,kändes verkligen som landet..Kaféet låg på en liten bondgård men höns,grisar och kossor mm haha inte alls AVENYN direkt haha :P
efter frukosten åkte vi in till mellerud "centrum" och jag fick mig en liten gudietur :))

sen blev det till att måla Emily och Emils hus :)) eftersom solen stod på så som det gjorde kunde vi bara måla framsidan av huset som hade skuggan på hela dagen :) det va riktig kul att få hjälpa till och se hur fint det blev!! efter det va det dax för lite släkt kalas som slutade med dansbands uppträdande nere vid vattnet (vänern) ohhh hade så himla bra! att få komma bort lite från "storstan" och känna på bondelivet lite,inte alls fel ;) fest blev det och alexandra blev trött runt halv 3 och gick och la sig,medans Emily och Emil festade vidare :P
Dagen efter skulle ni sett dom! Inte alls lika tuffa ;) haha låg vaken ca 2-3 timmar och väntade på att turteduvorna skulle vakna :P blev lite film,tv-spel och mat under söndagen (rörde oss knappt från soffan) haha sen lämnade jag mellerud runt 19.00 och drog mig hemåt till Gbg :)) SAKNAR REDAN!!


Idag bär det av till Strömstad och jag ska umgås med Steffi i några dagar-hon har det lite ensamt och tråkigt i sitt tält så jag tänkte att jag skulle åka upp och liva upp stämningen lite,och har vi tur så får steffi åka hem på fredag med mig istället för måndag och då kan hon vara med och partaja på lördag med oss andra :)) Jippiiiiii!!!! ska bli grymt kul ;)

Nä nu ska jag fixa det sista sen drar jag mig!!! Vi ses på Lördag babes!!! Pigga och glada ;)
Kommer sakna dig kim <3 love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0